torsdag 14 mars 2013

Blogga ja, kanske göra det lite mer?

Event händer det ju att det är ibland och då vill ju såklart jag också vara med och "leka"
Men då gäller det ju att man håller liv i sånt här, och inte slarvar med ett par inlägg / halvår...

Var ju på ett mammablogg event i höstas, så ganska länge sedan nu och pinsamt nog glömt skriva hur fruktansvärt glad jag blev över alla fina produkter vi fick. Vi fick allt från Gosedjur via glasskupponger till olika cremer och salvor. Mycket av det finns fortfarande kvar,

Och fin fina mössan jag vann i lotteriet är helt underbar att träna i :)

Om nån har en lista över vilka företag som sponsrade så vore jag glad över att få lägga in den här.

Det senaste i bakväg är att jag upptäckt surdegsstarterna som finns i kyldisken samt att jag köpt mig en Bosch köksmaskin. Den fixar både knådning av deg och river morrötter. En underbar maskin.

Bilder får ni se nästa gång jag sätter en deg.

Ha en fin fin dag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar