måndag 27 februari 2012

Bloggmingel

I helgen har det varit jobb minsann och i veckan också.
Bakat bröd i massor!!
Och i natt hjälpt Sara att packa påsar. Jobbigt!! Speciellt när vi fick göra om det.








Men ikväll ska vi se om bloggminglarna gillar mitt bröd. Hoppas det!!
Så mycket pysslande var det att jag inte har hunnit lägga in detta, eller för den delen berättat om

Bloggminglet,  var en trevlig kväll, många vackra mammor och god mingelmat  som jag och Sara lagat ( och så förståss brödet jag bakat tidigare under veckan) medan Liv fixade iordning lokalen.






På natten när alla hade gått hem så stannade jag och Sara kvar och städade och gjorde fint.


Sen på söndan åkte vi och slängde sopor och tog hem alkoholen som inte gick åt och idag så lämnade vi nyckeln. Idag är jag förkyld och har ont i halsen, så har alltså inte kunnat baka något nytt bröd att delge er ännu.








2 kommentarer: